آموزش سئو سایت

قیمت خط 912 و موارد مهم در نحوه محاسبه آن 2

قیمت خط 912 و موارد مهم در نحوه محاسبه آن  2

 

چه عواملی در قیمت خط 912  تاثیر گذارند؟ آیا خرید سیم کارت همراه اول 0912 با قیمت‌های بالا، صرفه و توجیه اقتصادی دارد؟

در این صفحه قصد داریم به پاسخ این سوالات بپردازیم. قیمت خط 912 به عوامل مختلفی بستگی دارد که برای آشنایی با آن‌ها می توانید ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

برای دانستن قیمت خط 0912 ابتدا باید با برخی از نکات و اصطلاحات مانند کد خط تلفن همراه آشنا شوید که در ادامه به‌طور کامل شرح داده خواهند شد.

منظور از کد سیم کارت یا کد خط چیست؟

کد خط یا کد سیم کارت، عددی است که پس از پیش شماره (0912) قرار می گیرد. به عنوان مثال خط 0912255555 یک سیم کارت کد 2 محسوب می شود. خط کد 1 و 2، در مقایسه با کدهای دیگر خطوط 912، گرانتر می باشند.

خطوط کد 1 و 2، به دلیل این که از سایر کدها قدیمی تر هستند، محبوبیت بیشتری نزد علاقه‌مندان به خرید سیم کارت همراه اول 0912 دارند. اما همین امر سبب می شود قیمت خطوط دارای این کدها، تا حدودی افزایش یابد.

از آنجا که قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده، نسبت به خطوط صفر، کمتر است و خط کد 2 تقریبا به اندازه کد 1 اعتبار دارد، بسیاری از افراد جهت کاهش هزینه ها، سیم کارت های کد 2 کارکرده را ترجیح می دهند.

قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده نسبت به سیم کارت های کد 1 کارکرده بسیار کمتر بوده و معمولا ۵۰ درصد ارزان تر از خط کد ۱ قیمت گذاری می شوند. سیم کارت کد 2 بعد از خط های کد ۱، بیشترین متقاضی را در بین مشتریان همراه اول دارد.

سر شماره کد ۲ چند سال بعد از کد ۱ ارائه و با استقبال زیادی روبرو شد. البته باید به این نکته هم توجه کنیم که در آن زمان کد سیم کارت مورد توجه نبود و متقاضیان به نیت استفاده از تکنولوژی بیسیم تلفنی و خدمات همراه اول اقدام به خرید سیم کارت می کردند.

اما امروزه با توجه به تفاوت هایی که بین کد سیم کارت های همراه اول ایجاد شده و اهمیتی که کدهای سر شماره 912 همراه اول پیدا کرده‌اند، سیم کارت های کد 2 ازجمله خط های معتبر و محبوب به حساب می آیند.

منظور از سیم کارت صفر و سیم کارت کارکرده چیست؟

منظور از صفر بودن سیم کارت این است که شماره مربوط به آن تا بحال فعال نشده باشد. در سیم کارت صفر از هیچ یک از خدمات پیامک، مکالمه و اینترنت همراه استفاده نشده است.

درنتیجه سیم کارتی که یک بار فعال شده و پس از آن حتی برای مدت زمان طولانی خاموش بوده را نمی توان در دسته سیم کارت صفر در نظر گرفت. بسیاری از افراد برای خرید خط 0912 صفر بودن آن را مدنظر قرار می دهند.

سیم کارت کارکرده و سیم کارت کم کار

خط یا سیم کارت کارکرده: اگر سیم کارت مدنظر، فعال شده و از یکی از خدمات پیامک، مکالمه و یا اینترنت استفاده کرده باشد، سیم کارت غیر صفر یا کارکرده محسوب می شود.

خط یا سیم کارت کم کارکرد: به یک سیم کارت کارکرده که برای مدت زمان بسیاری کوتاهی فعال شده باشد و البته هیچگونه تماس و پیامک خصوصی برای آن ارسال نشود. خط کم کارکرد گفته می شود.

به دلیل بالا بودن قیمت خط 912، بسیاری از افراد سیم کارت های کارکرده و کم کارکرد را انتخاب می کنند و از این طریق تا حدودی صرف بودجه خود را کاهش می دهند.

فاکتورهای موثر در قیمت سیم کارت 0912

جهت درک نحوه محاسبه قیمت خط 0912، باید با نکات و اصطلاحات بالا آشنا می شدید. حال به مهمترین عوامل موثر در قیمت خط 912 خواهیم پرداخت.

رند بودن شماره خط

مهمترین عامل در قیمت خط 912، میزان رند بودن آن است. این که شماره یک سیم کارت، تا چه حد رند باشد، تاثیر مستقیمی روی قیمت آن دارد. قیمت خط 912 در صورت رند بودن، می تواند تا چند میلیارد تومان نیز برسد. شماره های رند نه تنها در پیش شماره 0912، بلکه در تمامی پیش شماره ها طرفداران بسیاری دارند.

همچنین سیم کارت رند جهت برند سازی بسیار موثر و مناسب است. اگر شما در تبلیغات مربوط به کسب و کار خود، یک شماره رند را در کنار نام برندتان بیاورید، تاثیر بسیار مثبتی در ذهن مخاطب خواهد داشت و سبب نهادینه شدن برند و شماره تماس شما در ذهن او خواهد شد.

کد خط 912

پس از رند بودن شماره، کد خط نیز تاثیر زیادی در قیمت خط 912 دارد. همانطور که گفته شد، کد خط 1 محبوب ترین کد در سرشماره 0912 می باشد. دلیل محبوبیت این کد قدیمی بودن آن است؛ اما همین قدیمی بودن موجب می شود که خط کد 1 صفر، وجود نداشته باشد؛ زیرا تمام شماره های مربوط به این کد، واگذار شده‌اند.

بنابراین اگر به دنبال خط 912 صفر هستید، باید کدهایی را انتخاب نمایید که هنوز خط صفر در آن ها وجود داشته باشد. درحال حاضر پیدا کردن خط صفر 912، در کدهای 7، 8، 9 و 0 آسان تر است.

مدت زمان کارکرد سیم کارت

منظور از خط صفر، کارکرده و کم کارکرد را بیان کردیم. این معیار نیز یکی از موارد تاثیر گذار در قیمت سیم کارت 0912 می باشد.

در صورت یکسان بودن سایر موارد (میزان رند بودن، کد خط و...) خطوط صفر گرانتر هستند و هرچه میزان کارکرد، تماس ها و پیامک های شخصی برای یک سیم کارت بیشتر باشد، قیمت آن نیز کاهش خواهد یافت.

خرید خط 912 ارزان

بسیاری از افرادی که قصد خرید سیم کارت همراه اول 0912 را دارند اما بودجه آن ها زیاد نیست، به دنبال خط 912 ارزان هستند. جهت کاهش هزینه برای خرید خط 0912، می توانید خطوط 912 کارکرده، غیر رند و با کد 9 یا 0 را انتخاب نمایید. قیمت سیم کارت 0912 با شرایط مذکور، می تواند تا حد زیادی نسبت به سایر گزینه ها کمتر باشد.

خط 912 ارزان شاید داری کد خط محبوبی نبوده و یا حتی رند نباشد، اما بازهم دارای پیش شماره 0912 است که همین امر برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است و به عقیده آن ها، این سرشماره می تواند اعتبار بیشتری به پرستیژ کاری آن ها ببخشد.

به یاد داشته باشید که قیمت سیم کارت 0912 گاهی اوقات تا چند میلیارد تومان نیز ممکن است برسد، به همین دلیل امکان کلاه برداری و سوءاستفاده از اطلاعات کم افراد وجود دارد. بنابراین جهت خرید خط 0912 باید یکی معتبر ترین مراکز فعال در این زمینه را انتخاب نمایید.

حال با دانستن نکات و موارد مهمی که در بالا ذکر شدند، چطور باید جهت اطلاع از قیمت خط 0912 و خرید آن اقدام نمود؟ طوری که هیچگونه ریسکی شما را تهدید نکند.

جهت اطلاع از قیمت خط 912 و خرید این خطوط، شرکت ایران همراه با آدرس وب سایت iran912.com یکی از بهترین مراکز موجود می باشد.

شما می توانید با مشاهده لیست سیم کارت های موجود در این وب سایت، از قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده و یا سایر انواع خطوط 0912 مطلع شوید و جهت خریدی امن و مطمئن اقدام نمایید.

iran912.com مرجعی مطمئن و جامع است که فهرست های متنوع و با دسته بندی های مختلف از سیم کارت های 0912 را در اختیار شما قرار می دهد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 30 بهمن 1401ساعت 14:51  توسط ریحانه مقدم  بازدید 109 برچسب ها:

قیمت خط ۹۱۲ و عوامل موثر در آن

قیمت خط ۹۱۲ و عوامل موثر در آن

 
 

قیمت خط 912 به دلیل محبوبیت این سرشماره، نسبت به سایر سرشماره های همراه اول بالاتر است؛ اما نه آنقدر که برخی ها گمان می کنند. قیمت این خطوط به خودی خود آنچنان بالا نیست اما برخی از فاکتورها و ویژگی ها، موجب می شوند قیمت خط 912 افزایش پیدا کرده و گاهی اوقات حتی تا چندین میلیارد هم برسد.

در این صفحه قصد داریم عوامل موثر در قیمت سیم کارت 0912 را بررسی کرده و مزایا هریک را بیان کنیم.

 

اگر قصد خرید سیم کارت همراه اول 0912 را دارید، باید بدانید که این خطوط می توانند چه ویژگی هایی داشته باشند. فاکتورهای متغیری برای این خطوط وجود دارند که هرکدام می توانند تا حدودی روی قیمت خط 0912 تاثیر بگذارند.

 

همانطور که گفته شد، برخی از این فاکتورها ممکن است قیمت سیم کارت 0912 را تا چندین میلیارد فزایش دهند، اما چه ویژگی هایی موجب می شوند که یک سیم کارت ساده، چنین ارزشی پیدا کند؟

کد خط 912

کد خط 912، بر مبنای عددی که پس از سرشماره (0912) قرار می گیرد تعیین می شود. به عبارت دیگر هر عددی که پس از 0912 قرار داشته باشد، تعیین کننده کد خط مدنظر می باشد. برای مثال، شماره 0912 933 22 11 به دلیل این که دقیقا بعد از 0912 عدد 9 در شماره مربوط به سیم کارت قرار گرفته است، یک سیم کارت یا خط کد 9 به شمار می آید.

اما چرا کد خط، از عوامل مهم تاثیر گذار در قیمت آن می باشد؟ چرا قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده غیر رند، ممکن است از سیم کارت بدون کارکرد کد 9 بیشتر باشد؟

حتما می دانید که سیم کارت های 0912 از محبوبیت زیادی نزد افراد برخوردار هستند. همچنین بسیاری از افرادی که فعالیت های تجاری بزرگ انجام می دهند، جهت برقراری ارتباطات مربوط به کسب و کار خود، خطوط 0912 را انتخاب می کنند؛ زیرا این خطوط می تواند تا حد زیادی وجهه کاری و پرستیژ کسب و کار آن ها را افزایش دهند.

کد خط 912 نیز از عواملی است که می تواند اعتبار و پرستیژ کاری صاحب سیم کارت را در ارتباطات تجاری افزایش دهد؛ زیرا این معیار نشان دهنده قدمت سیم کارت می باشد.

هرچه کد خط، عدد کمتری باشد (بجز عدد 0) به معنای قدیمی تر بودن آن سیم کارت است. افرادی که دارای سیم کارت 0912 با کدهای 1، 2 و 3 هستند، جزء اولین افرادی به حساب می آیند که در ایران تلفن همراه داشته‌اند.

بنابراین کدهای خط محبوب و معتبر، می تواند پرستیژ و وجهه کاری صاحب خود را افزایش دهند. کد خط تاثیر زیادی در قیمت خط 912 دارد. کد 1، 2 و 3، به ترتیب دارای قیمت بیشتری می باشند و هرچه این عدد بیشتر شود، (به علاوه کد 0) قیمت خط 0912 مدنظر کاهش خواهد یافت.

به همین دلیل است که قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده حتی در صورت رند نبودن، ممکن است از خطوط با کد 0 یا 9 بدون کارکرد، بیشتر باشد. کدهای 9 و 0، دارای قیمت کمتری نسبت به سایر کدها می باشند و به افرادی که به دنبال خط 912 ارزان هستند پیشنهاد می شوند.

همچنین برای تهیه خط 912 ارزان با بودجه کمتر، می توانید از خطوط دارای کد 9 یا 0، با مدت زمان کارکرد بالا و شماره های غیر رند استفاده نماید.

رند بودن شماره خط 0912

رند بودن شماره برای هر نوع خط تلفن همراه، مزیت بسیار بزرگی محسوب می شود و بخصوص در قیمت خط 912 تاثیر زیادی دارد. طبیعی است که یک شماره همراه رند، اعتبار و وجهه اجتماعی و تجاری صاحب خود را افزایش دهد. از سوی دیگر شماره های رند به راحتی در ذهن مخاطبان ثبت شده و از یاد آن ها نمی روند.

بنابر دلایل ذکر شده در قسمت بالا، شماره های رند گزینه های بسیار مناسبی جهت درج شدن در انواع تبلیغات و برند سازی هستند.

حتما تبلیغ تلوزیونی مدرسان شریف را به خاطر دارید که در انتهای آن شماره تماس این مجموعه تحت عنوان (بیست و نه دوتا شیش) بیان می شد. با این که مدت زیادی است این تبلیغ دیگر پخش نشده، اما هنوز هم بسیاری از افراد هنگامی که اسم برند مدرسان شریف را می شوند، ناخودآگاه عبارت "بیست و نه دوتا شیش" (2966) نیز در ذهن آن ها مرور می شود.

این قدرت و تاثیر گذاری شماره های رند را در بازدهی تبلیغات و برندینگ نشان می دهد. به همین دلیل است قیمت خط 0912 با شماره های رند، تا این حد می تواند بالا باشد.

صفر یا کارکرده بودن سیم کارت

از دیگر ویژگی های موثر در قیمت خط 912، صفر یا کارکرده بودن آن است. سیم کارت های کارکرده، اگر برای انجام امور شخصی به کار رفته باشند، به دلیل داشتن تماس و پیامک از سوی مخاطبان صاحب قبلی، از قیمت کمتری برخوردار می باشند.

اما اگر سیم کارت کارکرده، برای موارد تجاری و دریافت سفارشات مربوط به یک کسب و کار خاص مورد استفاده قرار گرفته باشد، ممکن است قیمت آن تا حد زیادی افزایش پیدا کند؛ زیرا تماس هایی از مشتریان هدفمند مربوط به کسب و کاری خاص دارد. این سیم کارت ها می توانند برای افراد فعال در همان کسب و کار، بسیار ارزشمند باشند.

برای مثال فرض کنید شخص یا شرکتی فعال در حوزه فروش زعفران، برای دریافت سفارشات خود از یک خط 0912 رند با کد 2 استفاده کند. این خط به دلیل داشتن سرشماره محبوب 0912، رند بودن و داشتن کد 2، به خودی خود قیمت بسیار بالایی خواهد داشت. حال تصور کنید که صاحب خط، به هر دلیلی تصمیم بر فروش سیم کارت خود می گیرد.

این سیم کارت، برای سایر افرادی که در زمینه فروش زعفران فعالیت می کنند، بسیار ارزشمند تر خواهد بود؛ زیرا تماس های زیادی از سوی مشتریان صاحب قبلی دارد که دقیقا محصول قابل ارائه توسط آن ها را می خواهند. در این حالت، قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده مذکور، می تواند تا چندین میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

روش تشخیص سیم کارت صفر از کارکرده

یکی از ساده ترین روش های تشخیص خط 0912 صفر از خطوط کارکرده، این است که با شماره مدنظر تماس بگیرید. اگر گوینده اپراتور عبارت "شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد" را بیان کرد، سیم کارت مدنظر صفر بوده و هنوز فعال نشده است.

به دلیل بالا بودن قیمت برخی از خطوط 0912، روش های کلاه برداری در این زمینه نیز رو به افزایش است. بنابراین اگر قصد خرید خط 0912 دارید، حتما باید از مراکز معتبر و شناخته شده خرید خود را انجام دهید.

یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز فعال در حوزه خرید و فروش خط 0912، شرکت ایران همراه با آدرس وب سایت iran912.com می باشد. با مراجعه به این وب سایت، می توانید از قیمت خط 912 در انواع و دسته بندی های مختلف از جمله کدهای گوناگون، مطلع شوید.

Iran912.com یا همان شرکت ایران همراه، با داشتن مجوز های لازم، یکی از امن ترین مراکز موجود جهت خرید سیم کارت همراه اول 0912 می باشد. در وب سایت این شرکت فهرست هایی از انواع خطوط 912 با قیمت های مختلف وجود دارد که به راحتی می توانید شماره مدنظر خود را پیدا کرده و جهت خرید خط 0912، متناسب با ملاک ها و بودجه خود، اقدام نمایید.

+ نوشته شده در  يکشنبه 30 بهمن 1401ساعت 14:50  توسط ریحانه مقدم  بازدید 178 برچسب ها:

قیمت خط 912 با کد های مختلف

قیمت خط 912 با کد های مختلف

 

قیمت خط ۹۱۲ به عواملی مختلفی از جمله کد خط بستگی دارد. هر یک از این عوامل می‌توانند تا حدودی روی قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ تأثیرگذار باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از ایران۹۱۲، در این صفحه مهمترین عوامل مؤثر در قیمت خط ۹۱۲ را به همراه ویژگی‌های کدهای مختلف این خطوط، بررسی می‌کنیم.

کد خط ۹۱۲ چیست و چه تأثیری در قیمت آن دارد؟

منظور از کد خط ۰۹۱۲، عددی است که بعد از سرشماره (۰۹۱۲) در شماره سیم کارت قرار می‌گیرد. برای مثال شماره ۰۹۱۲ ۱۲۳ ۳۳۲۲ یک سیم کارت کد ۱ محسوب می‌شود. کد خط نشان‌دهنده قدمت سیم‌کارت مدنظر می‌باشد و تأثیر زیادی در قیمت آن دارد.

کد خطوط ۰۹۱۲ می‌تواند عددی بین ۰ تا ۹ باشد. قیمت خط ۹۱۲ با کدهای ۱، ۲، ۳ از سایر کدها بالاتر است و معمولا این خطوط، از محبوبیت بیشتری برای کسانی که قصد خرید خط ۰۹۱۲ دارند برخوردار می‌باشند. همچنین کدها ۰، ۹ و... دارای قیمت کمتری هستند.

به عبارت دیگر هرچه عدد مربوط به کد خط کمتر باشد (به جز ۰) قیمت خط نیز بیشتر است. برای مثال قیمت سیم کارت کد ۲ کارکرده، ممکن است از یک خط صفر (بدون کارکرد) اما با کد ۹ بیشتر باشد؛ زیرا کدهای ۱ و ۲، بسیار قدیمی هستند و مدت زیادی از شروع عرضه آن‌ها می‌گذرد و می‌توان گفت خط ۰۹۱۲ صفر با این کدها، تقریبا دیگر وجود ندارد.

قیمت سیم کارت کد ۲ کارکرده در مقایسه با کد ۱ و کد ۲ بدون کارکرد کمتر است. به همین دلیل افرادی که قصد خرید خط ۰۹۱۲ با کدهای محبوب را دارند، اما بودجه آن‌ها به خط کد ۱ نمی‌رسد، معمولا خطوط کد ۲ کارکرده را انتخاب می‌کنند.

قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ با کد ۰

عرضه سیم کارت های کد ۰، حدودا ۲۰ سال پس از کد ۱، یعنی در سال ۱۳۹۳ شروع شد و در مقایسه با خطوط کد ۱، قدمت زیادی ندارند؛ به همین دلیل یافتن شماره‌های رند با کد ۰، کار سختی نیست. خطوط ۹۱۲ دارای کد ۰، در دسته خط ۹۱۲ ارزان قرار می‌گیرند. (در صورت رند نبودن شماره)

قیمت خط ۹۱۲ با کد ۱

سیم کارت ۹۱۲ کد ۱ به شماره همراهی گفته می‌شود که پس از سرشماره ۹۱۲، عدد ۱ در شماره آن قرار گرفته باشد. خطوط کد ۱ بسیار محبوب و قدیمی هستند و پیدا کردن سیم کارت صفر از این خطوط کار بسیار سختی است و سیم کارت‌های کارکرده آن نیز قیمت بسیار بالایی دارند.

این کد سیم کارت، از سال ۱۳۷۳ توسط شرکت همراه اول عرضه شد و دارندگان این دسته از خطوط از اولین کسانی در ایران محسوب می‌شوند که تلفن همراه داشته‌اند. یکی از دلایل محبوبیت و گرانی خطوط کد ۱، همین امر می‌باشد.

بهتر است بدانید از نظر تعرفه، آنتن‌دهی، نحوه ارائه خدمات و... هیچ تفاوتی در بین کدها یا حتی پیش شماره.های مختلف همراه اول وجود ندارد.

قیمت خط ۰۹۱۲ با کد ۲

خطوط دارای کد ۲، مانند کد ۱ از محبوبیت و اعتبار بالایی برخوردار هستند و در دسته خطوط ۰۹۱۲ گران قیمت قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید سیم کارت همراه اول ۰۹۱۲ جهت تبلیغات و برندسازی دارید و همچنین نمی‌خواهید هزینه زیادی برای خط کد ۱ پرداخت کنید، خطوط کد ۲ برای شما مناسب هستند.

قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ با کد ۳

خطوط کد ۳ بعد از سیم کارت های کد ۲، از محبوبیت زیادی بین سرشماره های ۰۹۱۲ همراه اول برخوردار هستند. خطوط کد ۳ همراه اول، همیشه متقاضیان خرید و فروش خاص خود را داشته است. خرید این سرشماره همیشه مقرون به صرفه و خریداران آن برای خرید سیم کارت هزینه معقولی پرداخت می‌کنند.

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای استفاده از سیم‌کارت‌های کد ۱ و ۲ غیر رند، با همان بودجه نسبت به خرید خط ۰۹۱۲ با کد ۳ و شماره رند و خاص اقدام کنند. از ویژگی‌های سیم کارت کد ۳ می‌توان به اعتبار اجتماعی بالا، مناسب برای استفاده‌های شخصی و البته قیمت مناسب آن اشاره نمود.

خطوط ۹۱۲ با کد ۴

سیم‌کارت‌های کد ۴ بعد از کد ۳ در بین خطوط ۰۹۱۲ از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. شماره ۰۹۱۲ با کد ۴ همیشه متقاضیان خاص خود را دارد. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه معقول از خط کد ۴ معمولی یا رند استفاده کنند.

قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ با کد ۴، تفاوت چندانی نسبت به کدهای ۵ و ۶ ندارد. همچنین از نظر اعتبار و محبوبیت تقریبا با این کدهای یکسان است. بنابراین از توضیح در مورد کدهای ۵ و ۶ صرف‌نظر خواهیم کرد.

کد ۷ خطوط ۰۹۱۲

سیمکارت‌های کد ۷ به بعد ارزان هستند و بیشتر برای مصارف شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته خط کد ۷ رند با تکرار اعدادی خاص در کنار هم می‌تواند بسیار گران و ارزشمند باشد.

بسیاری از افراد استفاده از خطوط کد ۷ رند را به خرید سیم کارت های کد پایین ترجیح می‌دهند. از ویژگی‌های بازر سیم کارت کد ۷ معمولی می‌توانیم به اعتبار پیش شماره ۹۱۲، مناسب برای استفاده‌های شخصی و قیمت مناسب و قابل قبول آن اشاره کرد.

خطوط ۰۹۱۲ با کدهای ۷، ۸ از نظر قیمت، اعتبار اجتماعی و سایر موارد تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند. خرید سیم کارت همراه اول ۰۹۱۲ غیر رند با این کدها، به افرادی که به دنبال خط ۹۱۲ ارزان هستند، توصیه می‌شود.

کد ۹ خطوط ۰۹۱۲

خط کد ۹ نیز در دسته خط ۹۱۲ ارزان قرار می.گیرد. کدهای ۰ و ۹، در بین شماره‌های ۰۹۱۲، از قیمت کمتری نسبت به سایر کدها برخوردار هستند. البته در صورت رند بودن شماره حتی با کدهای ۰ و ۹، قیمت سیم کارت مدنظر افزایش خواهد یافت.

سایر موارد مؤثر در قیمت خط ۹۱۲

به‌جز کد خط، عوامل دیگری می‌توانند روی قیمت خطوط ۰۹۱۲ همراه اول تأثیرگذار باشند که این موارد به شرح زیر هستند:

  • میزان رند بودن شماره
  • صفر بودن یا کارکرده بودن سیم کارت
  • مدت زمان فعال بودن شماره
  • وجود یا عدم وجود تماس‌ها و پیامک‌های شخصی در سیم‌کارت‌های کارکرده

تعیین قیمت روز برای هر یک از کدهای مربوط به سیم کارت ۰۹۱۲ کار ساده‌ای نیست. اما جهت اطمینان از این که هزینه‌ای اضافی برای خرید این خطوط پرداخت نکنید، استفاده از مراکز معتبر و شناخته‌شده فروش سیم‌کارت همراه اول ۰۹۱۲ توصیه می‌شود.

یکی از بهترین گزینه‌ها در بین شرکت‌های فعال در زمینه فروش خط ۰۹۱۲، شرکت ایران همراه با آدرس iran۹۱۲.com است. شما می‌توانید با مراجعه به iran۹۱۲.com، از قیمت خط ۹۱۲ با کدهای مختلف اطلاع پیدا کرده و جهت خرید سیم کارت با مشخصات مدنظر و با توجه به بودجه خود، اقدام کنید.

ایران همراه با ارائه فهرست‌هایی از قیمت خط ۰۹۱۲ بر اساس میزان کارکرد، کد خط، میزان رند بودن و...، بهترین گزینه جهت خرید سیم کارت همراه اول ۰۹۱۲ محسوب می‌شود. همچنین جهت اطلاع از قیمت سیم کارت کد ۲ کارکرده و خرید آن ) که هم مقرون به‌صرفه بوده و هم اعتبار بالایی دارد (می ‌توانید به وب سایت شرکت ایران همراه مراجعه کنید.)

+ نوشته شده در  يکشنبه 30 بهمن 1401ساعت 14:50  توسط ریحانه مقدم  بازدید 122 برچسب ها:

قیمت خط 912 و موارد مهم در نحوه محاسبه آن

قیمت خط 912 و موارد مهم در نحوه محاسبه آن

 

قیمت خط 912 بر چه اساس محاسبه می شود و چه عواملی در آن تاثیر گذارند؟ آیا خرید سیم کارت همراه اول 0912 با قیمت‌های بالا، صرفه و توجیه اقتصادی دارد؟

در این صفحه قصد داریم به پاسخ این سوالات بپردازیم. قیمت خط 912 به عوامل مختلفی بستگی دارد که برای آشنایی با آن‌ها می توانید ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

برای دانستن قیمت خط 0912 ابتدا باید با برخی از نکات و اصطلاحات مانند کد خط تلفن همراه آشنا شوید که در ادامه به‌طور کامل شرح داده خواهند شد.

منظور از کد سیم کارت یا کد خط چیست؟

کد خط یا کد سیم کارت، عددی است که پس از پیش شماره (0912) قرار می گیرد. به عنوان مثال خط 0912255555 یک سیم کارت کد 2 محسوب می شود. خط کد 1 و 2، در مقایسه با کدهای دیگر خطوط 912، گرانتر می باشند.

خطوط کد 1 و 2، به دلیل این که از سایر کدها قدیمی تر هستند، محبوبیت بیشتری نزد علاقه‌مندان به خرید سیم کارت همراه اول 0912 دارند. اما همین امر سبب می شود قیمت خطوط دارای این کدها، تا حدودی افزایش یابد.

از آنجا که قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده، نسبت به خطوط صفر، کمتر است و خط کد 2 تقریبا به اندازه کد 1 اعتبار دارد، بسیاری از افراد جهت کاهش هزینه ها، سیم کارت های کد 2 کارکرده را ترجیح می دهند.

قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده نسبت به سیم کارت های کد 1 کارکرده بسیار کمتر بوده و معمولا ۵۰ درصد ارزان تر از خط کد ۱ قیمت گذاری می شوند. سیم کارت کد 2 بعد از خط های کد ۱، بیشترین متقاضی را در بین مشتریان همراه اول دارد.

سر شماره کد ۲ چند سال بعد از کد ۱ ارائه و با استقبال زیادی روبرو شد. البته باید به این نکته هم توجه کنیم که در آن زمان کد سیم کارت مورد توجه نبود و متقاضیان به نیت استفاده از تکنولوژی بیسیم تلفنی و خدمات همراه اول اقدام به خرید سیم کارت می کردند.

اما امروزه با توجه به تفاوت هایی که بین کد سیم کارت های همراه اول ایجاد شده و اهمیتی که کدهای سر شماره 912 همراه اول پیدا کرده‌اند، سیم کارت های کد 2 ازجمله خط های معتبر و محبوب به حساب می آیند.

منظور از سیم کارت صفر و سیم کارت کارکرده چیست؟

منظور از صفر بودن سیم کارت این است که شماره مربوط به آن تا بحال فعال نشده باشد. در سیم کارت صفر از هیچ یک از خدمات پیامک، مکالمه و اینترنت همراه استفاده نشده است.

درنتیجه سیم کارتی که یک بار فعال شده و پس از آن حتی برای مدت زمان طولانی خاموش بوده را نمی توان در دسته سیم کارت صفر در نظر گرفت. بسیاری از افراد برای خرید خط 0912 صفر بودن آن را مدنظر قرار می دهند.

سیم کارت کارکرده و سیم کارت کم کار

خط یا سیم کارت کارکرده: اگر سیم کارت مدنظر، فعال شده و از یکی از خدمات پیامک، مکالمه و یا اینترنت استفاده کرده باشد، سیم کارت غیر صفر یا کارکرده محسوب می شود.

خط یا سیم کارت کم کارکرد: به یک سیم کارت کارکرده که برای مدت زمان بسیاری کوتاهی فعال شده باشد و البته هیچگونه تماس و پیامک خصوصی برای آن ارسال نشود. خط کم کارکرد گفته می شود.

به دلیل بالا بودن قیمت خط 912، بسیاری از افراد سیم کارت های کارکرده و کم کارکرد را انتخاب می کنند و از این طریق تا حدودی صرف بودجه خود را کاهش می دهند.

فاکتورهای موثر در قیمت سیم کارت 0912

جهت درک نحوه محاسبه قیمت خط 0912، باید با نکات و اصطلاحات بالا آشنا می شدید. حال به مهمترین عوامل موثر در قیمت خط 912 خواهیم پرداخت.

رند بودن شماره خط

مهمترین عامل در قیمت خط 912، میزان رند بودن آن است. این که شماره یک سیم کارت، تا چه حد رند باشد، تاثیر مستقیمی روی قیمت آن دارد. قیمت خط 912 در صورت رند بودن، می تواند تا چند میلیارد تومان نیز برسد. شماره های رند نه تنها در پیش شماره 0912، بلکه در تمامی پیش شماره ها طرفداران بسیاری دارند.

همچنین سیم کارت رند جهت برند سازی بسیار موثر و مناسب است. اگر شما در تبلیغات مربوط به کسب و کار خود، یک شماره رند را در کنار نام برندتان بیاورید، تاثیر بسیار مثبتی در ذهن مخاطب خواهد داشت و سبب نهادینه شدن برند و شماره تماس شما در ذهن او خواهد شد.

کد خط 912

پس از رند بودن شماره، کد خط نیز تاثیر زیادی در قیمت خط 912 دارد. همانطور که گفته شد، کد خط 1 محبوب ترین کد در سرشماره 0912 می باشد. دلیل محبوبیت این کد قدیمی بودن آن است؛ اما همین قدیمی بودن موجب می شود که خط کد 1 صفر، وجود نداشته باشد؛ زیرا تمام شماره های مربوط به این کد، واگذار شده‌اند.

بنابراین اگر به دنبال خط 912 صفر هستید، باید کدهایی را انتخاب نمایید که هنوز خط صفر در آن ها وجود داشته باشد. درحال حاضر پیدا کردن خط صفر 912، در کدهای 7، 8، 9 و 0 آسان تر است.

مدت زمان کارکرد سیم کارت

منظور از خط صفر، کارکرده و کم کارکرد را بیان کردیم. این معیار نیز یکی از موارد تاثیر گذار در قیمت سیم کارت 0912 می باشد.

در صورت یکسان بودن سایر موارد (میزان رند بودن، کد خط و...) خطوط صفر گرانتر هستند و هرچه میزان کارکرد، تماس ها و پیامک های شخصی برای یک سیم کارت بیشتر باشد، قیمت آن نیز کاهش خواهد یافت.

خرید خط 912 ارزان

بسیاری از افرادی که قصد خرید سیم کارت همراه اول 0912 را دارند اما بودجه آن ها زیاد نیست، به دنبال خط 912 ارزان هستند. جهت کاهش هزینه برای خرید خط 0912، می توانید خطوط 912 کارکرده، غیر رند و با کد 9 یا 0 را انتخاب نمایید. قیمت سیم کارت 0912 با شرایط مذکور، می تواند تا حد زیادی نسبت به سایر گزینه ها کمتر باشد.

خط 912 ارزان شاید داری کد خط محبوبی نبوده و یا حتی رند نباشد، اما بازهم دارای پیش شماره 0912 است که همین امر برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است و به عقیده آن ها، این سرشماره می تواند اعتبار بیشتری به پرستیژ کاری آن ها ببخشد.

به یاد داشته باشید که قیمت سیم کارت 0912 گاهی اوقات تا چند میلیارد تومان نیز ممکن است برسد، به همین دلیل امکان کلاه برداری و سوءاستفاده از اطلاعات کم افراد وجود دارد. بنابراین جهت خرید خط 0912 باید یکی معتبر ترین مراکز فعال در این زمینه را انتخاب نمایید.

حال با دانستن نکات و موارد مهمی که در بالا ذکر شدند، چطور باید جهت اطلاع از قیمت خط 0912 و خرید آن اقدام نمود؟ طوری که هیچگونه ریسکی شما را تهدید نکند.

جهت اطلاع از قیمت خط 912 و خرید این خطوط، شرکت ایران همراه با آدرس وب سایت iran912.com یکی از بهترین مراکز موجود می باشد.

شما می توانید با مشاهده لیست سیم کارت های موجود در این وب سایت، از قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده و یا سایر انواع خطوط 0912 مطلع شوید و جهت خریدی امن و مطمئن اقدام نمایید.

iran912.com مرجعی مطمئن و جامع است که فهرست های متنوع و با دسته بندی های مختلف از سیم کارت های 0912 را در اختیار شما قرار می دهد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 30 بهمن 1401ساعت 14:50  توسط ریحانه مقدم  بازدید 103 برچسب ها:

نحوه استعلام شماره تلفن همراه با کد ملی

باتوجه‌به افزایش آمار کلاه‌برداری و سوءاستفاده از سیم کارت با هویت جعلی، اطلاع از تعداد سیم‌کارت‌هایی که به نام شما است، اهمیت بسیاری دارد؛ بنابراین اگر بنا به دلایلی مجبور شده‌اید چند سیم کارت خریداری کنید و مدتی است که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، بهتر است از وضعیت فعال بودن آن‌ها آگاه شوید.

 
نحوه استعلام شماره تلفن همراه با کد ملی

در این مقاله شما را با نحوه پیدا کردن شماره تلفن همراه با کد ملی آشنا می‌کنیم. از طریق استعلام شماره تلفن همراه با کد ملی می‌توانید متوجه شوید که چند سیم کارت به نام شما است و کدام‌یک از آن‌ها فعال یا غیرفعال است. به‌این‌ترتیب جلوی مشکلات احتمالی و سوءاستفاده افراد سودجو گرفته می‌شود.

 

استعلام تعداد سیم کارت ثبت‌نامی با کد ملی از طریق ارسال پیامک

یکی از روش‌هایی که به‌راحتی می‌توانید از طریق ورود کد ملی از وضعیت شماره تلفن همراه فعال آگاه شوید، ارسال پیامک است. در این روش با ارسال پیامک به سرشماره 3000504901 یا سرشماره 3000150 گزارش تعداد سیم کارت‌های فعال به شما داده می‌شود. در قسمت متن پیامک باید کد ملی خود را وارد کنید. بعد از ارسال متن، یک پیامک که حاوی اطلاعات اپراتور و تعداد سیم‌کارت‌های فعال با کد ملی شما است، برایتان ارسال می‌شود. اگر مغایرتی در اطلاعات و تعداد سیم‌کارت‌ها وجود داشت، با مراجعه به دفاتر اپراتورهای تلفن همراه و به همراه داشتن کارت ملی برای حل مشکل اقدام کنید.

اگر از خدمات پنل پیامکی استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید که با استفاده از این روش نمی‌توانید شماره افرادی که به نام دیگران است را پیگیری کنید.

استعلام شماره تلفن همراه با کد ملی به‌صورت آنلاین

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که کارهای خود را به‌صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن انجام دهند. اگر شما هم جزو این دسته هستید، برای پیدا کردن شماره تلفن همراه با کد ملی نیز می‌توانید به‌صورت آنلاین اقدام کنید. در این روش در ظرف چند ثانیه از تعداد سیم‌کارت‌ها و شماره‌هایی که به‌ نام شما هستند مطلع می‌شوید.

 

برای استعلام شماره تلفن همراه به‌صورت آنلاین ابتدا وارد سایت استعلام تعداد سرویس مخابراتی شوید. قبل از هرچیز قوانین سامانه را مطالعه کنید. بعد از قبول کردن قوانین، روی گزینه مرحله بعد را فشار دهید. بعد از ورود به صفحه بعدی، باید از قسمت نوع شناسه هویتی، عبارت کد ملی را انتخاب کنید. سپس در کادرهای اجباری اطلاعات مورد‌نیاز را بنویسید.

بعد از اینکه اطلاعات را به‌صورت کامل و دقیق وارد کردید، دکمه مرحله بعد را فشار دهید. در مرحله سوم برخی نکات به شما نمایش داده می‌شود. در صورتی‌که اطلاعات به‌درستی وارد شده باشند، اس ام اسی که حاوی اطلاعات سیم کارت‌های شما و نوع اپراتور است، برایتان ارسال می‎شود. این پیام از طرف سامانه CRA.ir برای شما ارسال خواهد شد. مثلا در این پیامک اعلام می‌شود که در حال حاضر یک شماره همراه رایتل و یک شماره همراه ایرانسل به نام شما ثبت شده است.

برای ارسال پیامک انبوه  و انجام کارهای تبلیغاتی نمی‌توانید از این روش به شماره‌های افراد دسترسی داشته باشید. برای دسترسی به شماره مخاطبان بهتر است از بانک های شماره موبایل که سامانه‌های پیامکی در اختیار شما می‌گذارند استفاده کنید. این پنل‌ها شماره مخاطبان را باتوجه‌به محل سکونت، سن، جنسیت و نوع مشاغل در اختیار شما می‌گذارند.

2

استفاده از اپلیکیشن‌ها برای پیدا کردن شماره تلفن همراه با کد ملی

مشترکین اپراتور همراه اول برای استعلام شماره تلفن همراه با کد ملی می‌توانند از اپلیکیشن همراه من استفاده کنند. اگر این اپلیکیشن را ندارید با مراجعه به سایت همراه اول، نسخه اندروید یا ios اپلیکیشن را دانلود کنید. بعد از نصب این نرم‌افزار و ورود به بخش سیم کارت‌های من، تعداد خطوط ثبت شده و شماره‌هایی که به‌ نام شما است، نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید از خدمات مختلف این اپلیکیشن همچون خرید بسته‌های اینترنتی، مکالمه و پرداخت قبوض نیز استفاده کنید.

مشترکین اپراتور ایرانسل نیز می‌توانند از خدمات اپلیکیشن ایرانسل من بهره‌مند شوند. برای دانلود این اپلیکیشن به سایت ایرانسل مراجعه کنید. توجه داشته باشید که در همه این موارد استعلام مالکیت سیم کارت با کد ملی را هر 10 روز یک‌بار انجام داد. با استفاده از کد ملی علاوه‌بر اطلاع از تعداد شماره‌هایی که به نامتان است می‌توانید برای استعلام خلافی خودرو با پیامک نیز اقدام کنید.

نحوه استعلام شماره تلفن همراه با کد ملی

تجارت پرسود و تبلیغات موفق با پنل پیامکی از فراز اس ام اس

در این مقاله با نحوه پیدا کردن شماره تلفن همراه با کد ملی و  استعلام شماره تلفن همراه آشنا شدیم. این کار به راحتی و از طریق روش‌های در دسترس انجام می‌شود. با در دست داشتن تلفن همراه و بعد از چند ثانیه می‌توانید از تعداد خط‌هایی که به نام شما است و نوع اپراتور آن‌ها آگاه شوید. آگاهی از تعداد سیم کارت‌های فعال کمک می‌کند که جلوی سوءاستفاده‌های احتمالی را بگیرید. همچنین اگر به سیم کارتی دیگر نیاز ندارید می‌توانید آن را غیرفعال کنید.

با مراجعه به سایت فراز اس ام اس به نشانی farazsms.com می‌توانید از مزایای بی‌شمار سامانه‌های اس‌ام‌اسی این شرکت آگاه شوید. چنانچه در مورد بهترین پنل پیامکی و نحوه خرید آن‌ها سوالی داشتید، آن را از طریق شماره‌ تلفن 02174853 با کارشناسان فراز اس ام اس مطرح کنید. تیم پشتیبانی فراز اس ام اس آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است.

 

+ نوشته شده در  يکشنبه 30 بهمن 1401ساعت 14:50  توسط ریحانه مقدم  بازدید 167 برچسب ها:

قیمت خط 912 چقدر است و برای چه کسانی مناسب می باشد؟

قیمت  خط 912 چقدر است و برای چه کسانی مناسب می باشد؟

چرا قیمت خط 912 تا این حد بالا است؟ مگر خطوط 912 با سایر سرشماره ها چه تفاوتی دارند که باید تا این حد تفاوت قیمت داشته باشند؟

اگر این سوالات در ذهن شما هم مطرح می شود و می خواهید دلایل بالا بودن قیمت خط 912 را بندانید، مطالب موجود در این صفحه را مطالعه کنید.

واقعیت این است که قیمت خط 0912 در حالت عادی، آنچنان هم که بسیاری از افراد گمان می کنند، زیاد نیست؛ اما فاکتورها و ویژگی هایی که ممکن است این خطوط داشته باشند، سبب می شوند در برخی مواقع قیمت سیم کارت 0912 چند صد میلیونی و حتی میلیاردی شود.

چه مواردی موجب افزایش قیمت خط 0912 می شوند؟

مواردی مانند میزان رند بودن، مدت زمان کارکرد سیم کارت، کد شماره (عددی که بعد از 0912 می آید) و... می توانند در قیمت خط 0912 موثر باشند. در ادامه تمامی موارد مذکور را شرح داده و می گوییم که هرکدام چه اهمیتی دارند.

رند بودن شماره

رند بودن شماره، از اصلی ترین موارد موثر در قیمت خط 912 به شمار می آید. بدیهی است که هرچه شماره همراه رند تر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا کند. رند بودن شماره نه تنها در پیش شماره 912 و اپراتور همراه اول، بلکه در تمامی پیش شماره ها و سایر اپراتورهای تلفن همراه، عاملی جهت محاسبه قیمت خطوط به شمار می آید.

شماره های رند، به دلیل این که به راحتی می توانند توسط مخاطبان حفظ شوند، برای کسب و کارها و فعالیت های تجاری بسیار مناسب هستند. همچنین این شماره ها می توانند جهت درج شدن در تبلیغات بسیار مناسب باشند؛ زیرا هم موجب افزایش اعتبار برند شده و هم به دلیل قابلیت به خاطر سپاری بالا، می توانند سبب افزایش تماس و درنتیجه موجب افزایش فروش شوند.

تاثیر کد خط در قیمت خط 912

همان طور که ذکر شد، کد خط عددی است که بعد از پیش شماره وجود دارد. به عنوان مثال، در شماره 0912 258 88 88 کد خط 2 می باشد. اما چه اهمتی دارد که بعد از پیش شماره چه عددی در شماره مربوط به سیم کارت باشد و دلیل تاثیر کد خط در قیمت آن چیست؟

برای مثال، ممکن است قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده از قیمت یک سیم کارت کد 9 صفر بیشتر باشد. دلیل تاثیر کد خط در قیمت سیم کارت 0912، قدیمی تر بودن سیم کارت مدنظر می باشد.

به عبارت دیگر کد خط نشانه دهنده میزان قدمت خط مدنظر می باشد و دارندگان خطوط 0912 با کدهای 1 یا 2، از اولین افرادی محسوب می شوند که در ایران تلفن همراه داشته‌اند و به همین دلیل، اعتبار تجارت و پرستیژ کسب و کار آن ها افزایش پیدا می کند.

قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده نسبت به سایر خطوط قدمت دار و معتبر، کمتر بوده، به همین دلیل به افرادی که افزایش اعتبار و پرستیژ برای آن ها بسیار مهم است اما در عین حال نمی خواهند بودجه زیادی را صرف خرید سیم کارت همراه اول 0912 کنند، توصیه می شود از خطوط کد 2 کارکرده استفاده کنند.

میزان کارکرد و مدت فعال بودن سیم کارت

در بالا گفتیم که قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده در بین سایر خطوط معتبر کمتر است و این نوع سیم کارت را به افرادی که قصد صرف هزینه زیاد جهت خرید خط 0912 ندارند، توصیه کردیم. اما چرا روی واژه "کارکرده" تاکید داشتیم؟

مدت زمان کارکرد و فعال بودن یک سیم کارت، تاثیر مستقیمی در قیمت آن خواهد داشت. طبیعی است که یک سیم کارت هرچه بیشتر فعال باشد، میزان تماس های ورودی و پیامک های شخصی آن بیشتر است و این امر برای صاحب جدید سیم کارت می تواند آزار دهنده باشد.

اما با توجه به این که مدت زیاد فعال بودن یک سیم کارت، قیمت آن را کاهش می دهد، این بستگی به خریدار دارد که نداشتن تماس های مزاحم را در اولویت خود قرار دهد یا کاهش هزینه را.

خط 912 ارزان

خط 912 ارزان، خطی است که صرفا سرشماره آن 0912 است. نه شماره رندی دارد، نه دارای یکی از کدهای محبوب است و نه صفر می باشد. برای بسیاری از افراد تنها سرشماره 0912 مهم است سایر موارد برایشان اهمیتی ندارد، زیرا سرشماره 0912 به خودی خود باز هم دارای اعتبار و محبوبیت زیادی است و پرستیژ کاری افراد را افزایش می دهد.

خطوطی که رند نیستند، برای مدتی فعال بوده‌اند، تماس و پیامک شخصی از مخاطبین صاحب قبلی خود دارند و کد آن ها 9 یا 0 می باشد، معمولا در دسته خط 912 ارزان قرار می گیرند.

خطوط 0912 برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که روابط تجاری با شرکت ها یا اشخاص مهم دارند.
  • افرادی که قصد دارند برای کسب و کار خود برند سازی انجام دهند و تبلیغات کنند.
  • افرادی که قصد سرمایه گذاری در بازار خرید و فروش سیم کارت دارند.
  • افرادی که می خواهند از هر چیزی، بهترینش را داشته باشند.
  • و...

مهم ترین نکات و عوامل موثر در قیمت خط 912 را بیان کردیم، اما بهتر است این نکته را هم بدانید که جهت خرید خط 0912، نباید به اشخاص و شرکت های ناشناخته و غیر معتبر اعتماد کنید.

برای اطلاعات از قیمت خط 912 و خرید آن، ایران همراه یکی از بهترین گزینه های ممکن می باشد. سایت این شرکت با آدرس iran912.com یکی از بهترین و قابل اعتماد ترین مراکز جهت خرید سیم کارت همراه اول 0912 و مشاهده لیست قیمت های آن بر اساس دسته بندی های گوناگون است.

Iran912.com یا همان شرکت ایران همراه، دارای انواع مجوزهای لازم می باشد که همین امر آن را به مطمئن ترین مرجع خرید خط 0912 تبدیل کرده است.

+ نوشته شده در  يکشنبه 30 بهمن 1401ساعت 14:50  توسط ریحانه مقدم  بازدید 97 برچسب ها: